مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع):

امام زادگان همان خیر کثیری هستند که در سوره کوثر به آن اشاره شده.

امامزادگان به ویژه حضرت زینب،خواهر امام رضا، همان خیر کثیری هستند که در سوره کوثر خداوند به پیامبر فرمود.

حجت‌الاسلام صادق زاده با اشاره به سوره کوثر و آیه « انا اعطیناک الکوثر»اظهار داشت: امامزادگان به ویژه حضرت زینب،خواهر امام رضا، همان خیر کثیری هستند که در سوره کوثر خداوند به پیامبر فرمود

به گزارش روابط عمومی آستان ، حجت‌الاسلام محسن صادق زاده صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در آستان مقدس حضرت زینب(س) خواهر امام رضا علیه السلام با اشاره به روایتی از ائمه معصومین بیان کرد:مکرر در روایات ائمه معصومین آمده است: «غربلتا غربلتا ثم غربلتا» در دوران آخرالزمان عده ای از شیعیان ما مکرراغربال و آزمایش می شوندو تنها عده قلیلی می مانند.
وی افزود: از امام سوال می کنند از کجا بدانیم که ما از این غربال رد شدیم ؟فرمودند: اگر شیعه ای در دوران آخرالزمان علاوه بر انجام واجبات و ترک محرمات برای امام زمان دعا کند و امید به ظهور داشته باشد از این غربال رد شده است و جزو شیعیان واقعی ماست.
مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت زینب (س) در ادامه به حدیث دیگری که بر دعای بسیار برای فرج امام زمان تاکید دارد اشاره کرد و گفت: در حدیث دیگری در این زمینه نقل شده که فرمود: «و اکثر الدعا بتعجیل الفرج» یعنی بسیار برای فرج آقا امام زمان دعا کنید تا در زمره شیعیان واقعی آن حضرت قرار بگیرید.
وی در دومین خطبه این نماز، وجود مقدس حضرت زهرا (س) وامامزادگان را خیر کثیری دانست که خداوند در سوره کوثر به پیامبر اکرم فرمود و اظهار داشت: خیر کثیروجود مقدس حضرت زهرا و تمامی امامزادگانی هستند که دین حضرت رسول و واقعه غدیر را در سراسر دنیا به ویژه کشورمان به ما رساندند.

حجت‌الاسلام صادق زاده افزود: وجود مقدس حضرت زینب (س) و سایر امام زادگان رشته ای از وجود مقدس پیامبر است که در شهر ما و در همسایگی ما قرار گرفته است.

وی توسل به اهل بیت و امامزادگان را وصل شدن روح به حضرت رسول دانست و اذعان داشت: باید دعا کنیم که ما را جز کسانی قرار دهند که روحمان به پیامبر نزدیکتر می شود.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردمی که با حضور خود از برنامه های فرهنگی مذهبی حرم در ایام ماه رمضان بهره بردند افزود: ان شاءالله تا عید فطر سال آینده صحن حضرت زهرا این آستان مقدس به بهره برداری کامل برسد.