از دهه اول محرم‌الحرام به همت واحد فرهنگی تربیتی آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در مناطق 15 گانه شهر اصفهان اجرا شد؛ تا به حال بیش از ۱۶۰ جلسه روضه خانگی ثبت نام کرده که 145 جلسه از آن برگزار شده است.

???? به گفته مجتبی ایروانی مسئول مراسم‌های فرهنگی حرم مطهر، این روضه ها در شعبات دارالقرآن کریم استان اصفهان که منازل شهدا یا منتسب به شهدا بودند به نام های شهید علی قربانی، محمدرضا مسجدی، محمدحسن قادری، محسن سلمانی، شاه نظری، ابراهیمی و مشایخی در مناطق مختلف اصفهان مانند خوراسگان، جی، پروین و زینبیه نیز برگزار گردید.

????️در اجرای این طرح بیش از 20 نفر خادم آستان مقدس حضرت زینب سلام‌الله‌علیها حضور داشتند، روحانیون حجج الاسلام دیانی، سلیمی، سلمانی، صادقی، خدابین، علیدادی، جلالی و امام جماعت های منطقه در برپایی این جلسات همکاری کردند و مداحان حرم مطهر، خادم‌یار رضوی و منطقه زینبیه به همراه خادمین رسانه، ایاب و ذهاب و خادمان افتخاری از بخش تکریم زائر با پرچم متبرک حرم مطهر در این روضه ها خدمت‌رسانی کردند.

.

????گفتنی ست این طرح در طول سال به صورت تبرعی ادامه دارد و علاقه‌مندان به اهل بیت علیهم‌السلام می‌توانند برای هماهنگی و ثبت نام روضه‌های خانگی با شماره 09357766598 تماس حاصل نمایند.

 

جهت مشاهده تصاویر کلیک نمایید