hamandishikhahar93baner

به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، روز چهارشنبه مورخ 15 مرداد جلسه هم اندیشی مدیریت محترم با واحد خواهران آستانه مقدسه حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور مهندس احمد بیک مدیر محترم، حجت الاسلام سید رضا هاشمی معاونت فرهنگی، حسین عبداللهی، احمد عظیمی نژاد معاونت پشتیبانی، مجتبی ایروانی معاونت اداری مالی و واحد خواهران، در سالن اجتماعات این آستانه مقدسه برگزار شد.

hamandishikhahar93-06

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم آقای ایروانی معاونت اداری مالی آستانه ضمن خیر مقدم به خواهران، معرفی از آقای مهندس احمد بیک و سوابق کاری انجام شده توسط ایشان ارائه کردند.

پس از سخنان آقای ایروانی حجه الاسلام هاشمی به بیان مواردی در راستای فرهنگ و وظایف اسلامی حرم مطهر پرداخت.

hamandishikhahar93-01

در ادامه این جلسه جناب آقای مهندس احمد بیک مدیر محترم آستانه مقدسه ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه به بیان فرازی از وصیت نامه حضرت علی علیه السلام  و اهمیت نظم در امور پرداخت.

hamandishikhahar93-05

مهندس بیک اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبر صلی الله و علیه و آله اخلاق نیکو و پسندیده بود. وی خواهران شرکت کننده در این هم اندیشی را به برخورد با اخلاق خوب و پسندیده با زائرین و مجاورین حرم مطهر توصیه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام وظایف محوله در این آستانه بیان داشت: وظایف محوله به هر خادم باید به نحو احسن و به صورت عالی انجام شود که رضایت خداوند و اهل بیت علیهم السلام را در پی داشته باشد.

در پایان این هم اندیشی، خواهران ضمن خیر مقدم به جناب آقای بیک به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

hamandishikhahar93-02 hamandishikhahar93-03 hamandishikhahar93-04

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =