آیت الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه استان اصفهان در دیدار با مسئولین آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام از فعالیت‌های اجرایی این حرم مطهر تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد: حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها باید تفرجگاه معنوی مردم باشد.

در این جلسه آیت الله طباطبایی‌نژاد خدمت در آستان خاندان اهل بیت علیهم‌السلام را توفیقی از طرف خداوند متعال دانست و گفت: اگر بخواهیم امامزاده‌ها رونق داشته باشد باید مکانی زیبا و چشم‌نواز شود، همچون حرم امام رضا علیه‌السلام که زائر دلش نمی‌خواهد از آن جا برگردد، خوشحالم که این امامزاده را رونق می‌دهید، باید حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها تفرجگاه معنوی مردم باشد.

نماینده ولی فقیه استان اصفهان در ادامه دو راه دریافت معنویات را از طریق دیدار و شنیدار عنوان نمود و خاطرنشان کرد: چشم هم با نگاه به گنبد، به حرم خاندان اهل بیت علیهم السلام، آیات قرآن کریم و … معنویات را درک می کند، بنابراین این آستان مقدس باید زیبا، منظم و پاک باشد تا زائرین جذب آن شوند که بحمدالله کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: زیبایی مهم است، اما زینت بیش از حد معمول در و پنجره یا به کارگیری بیش از اندازه طلا و نقره بی جا و اسراف است، باید خدمت به زوار و ایجاد امکانات رفاهی در اولویت قرار گیرد و خرج یک ریال در آستان مقدس خاندان اهل بیت علیهم‌السلام باید محاسبه شده باشد. همچنین با کسب رضایت از مردم، آزادسازی حریم توسعه عمرانی حرم مطهر توسط شهرداری انجام گردد و فضاهای رفاهی مانند فضای سبز و زائرسرا ایجاد شود.

گفتنی است در این دیدار مسئولین حرم مطهر گزارشی از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی ارائه نمودند.