حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم لسلام) در شب میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران غرق جشن و سرور شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم لسلام) در شب میلاد سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) میعادگاه زائران و عاشقانی است که خود را به این بارگاه نورانی رسانده بودند تا این شب عظیم و با برکت را در کنار این امامزاده واجب التعظیم بگذرانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا تجویدی در ویژه برنامه شب میلاد امام حسین(علیه السلام) با اشاره به آیه 15 سوره احقاف، گفت: طبق روايتي از رسول خدا ـصلي الله عليه و آله و سلمـ، این آیه در حق امام حسين ـ عليه السلام ـ نازل شده است و و مقصود از «والدیه» در این آیه امام حسن و امام حسین (علیهماالسلام) هستند.

وی با تأکید بر لزوم تکریم، احترام و خدمت به والدین خصوصاً مادر، خاطرنشان کرد: طبق روایت نبوی هرچقدر فرزندی در حق پدر و مادر خصوصاً مادر خدمت کند نمی تواند حتی ذره ای از زحمات و حقوق والدین در حق خودش را جبران کند.

حجت الاسلام تجویدی با بیان اینکه همه موظفیم نسبت به نعمت های گسترده الهی که به ما عطا شده است شکرگذار باشیم و قدر نعم الهی را بدانیم، عنوان کرد: متأسفانه بسیاری از افراد نه تنها نعمت های الهی در حق خود و جامعه خود را نمی دانند و شکرگذار نیستند بلکه حتی زبان به گلایه و کفرگویی نسبت به نعمت های الهی باز می کنند که این باعث نقمت شدن نعم الهی می شود.