به گزارش روابط عمومی آستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در سلسله جلسات معنوی حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا (ع) در اصفهان با عنوان ویژه برنامه «یک ظهر بهاری» با اشاره به این که شیاطین در صدد از بین بردن پیوندهای مقدس و محبوب خدا در جامعه هستند اظهار داشت: این پیوندها، پیوندهایی است که اخلاق، تربیت و دینداری در گرو حفظ آنها است و در بین این پیوندها، پیوندهای خانوادگی و پیوند بین مومنین و امام از همه مهم تر می باشد و شیطان آن را در اولویت قرار داده است.
وی افزود: اگر این دو پیوند از بین برود، به طور طبیعی دینداری، اخلاق و تربیت در جامعه از بین خواهد رفت، هم چنان که خانواده اولین نهاد اجتماعی است و اگر در خانواده تربیت و اخلاق صورت گیرد به جامعه نیز سرایت می کند و اگر خانواده دچار فروپاشی و فساد اخلاقی باشد نیز به جامعه منتقل می شود.
این کارشناس مذهبی با بیان روایات آخرالزمان در خصوص خانواده گفت: بسیاری از آسیب هایی که در روایات آخرالزمان بیان شده مربوط به خانواده است، به عنوان مثال در روایات آمده است ” رأیت العقوق قد ظهر” عاق شدن زیاد می شود و یا از امور دیگر آن است که ” اذا قطع الارحام ” قطع ارحام زیاد می گردد و روابط فامیلی سست و طلاق زیاد می شود و یا در برخی روایات آمده است ” يكتفي الرجال بالرجال و النساء بالنساء “.
وی اضافه کرد: این آسیب ها بیشتر مربوط به خانواده است، لذا شیطان و دستگاه ابلیس وقت خود را تلف نمی کند و نقطه ای را می زند که بزنگاه است تا جامعه مومنین را دچار فروپاشی کند و خانواده مهم ترین نقطه می باشد.
این خطیب در ادامه با تاکید بر نقشه و دستورالعمل صهیونیست ها برای اداره جهان و از بین بردن جوامع دیگر تصریح کرد: در پروتکل های صهیونیست که برای خود و اداره جهان نوشته اند و در کتاب “دانشوران صهیون” نیز به آن اشاره شده است پروتکل دهم مربوط به خانواده می باشد و می گویند برای این که خانواده های غیر یهود را بین ببریم باید آنها را از مسیر پاکدامنی خارج کرده و راه آن زن است.
وی خاطر نشان کرد: محور خانواده و محور تربیت و آرامش زن است، لذا می گویند باید زن را از مسیر عفت و حیا خارج کنیم و اگر زن فاسد شود، مرد را نیز فاسد می کند و اگر چنین شد خانواده و جامعه دچار فروپاشی می شود.
وی این طرح صهیونیست ها را عملی شده عنوان کرد و گفت: این که در جامعه ما این مقدار نسبت به زن در خصوص عفاف و حجاب هجوم آورده اند امر عادی نمی باشد، هم چنان که رابرت مرداک که به سلطان شیاطین معروف است و امپراطور رسانه ای غرب می باشد 20سال پیش در مصاحبه ای درباره اهدافی که در جهان و از جمله در مورد ایران دارد اظهار داشت ما می خواهیم تا سال 2020 زنان ایران خود را به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام والمسلمین عالی عنوان کرد: بر همین اساس است که مسئله بی حجابی این گونه گسترده شده است و امروز مسئله حجاب، دعوای یک متر روسری و پارچه نمی باشد؛ بلکه تقابل دو نماد است.
وی بی حجابی را مهم ترین نماد و نشانه فرهنگی غرب بیان کرد و افزود: اگر بتوانند این پرچم را بزنند پشت سر آن امور دیگر نیز خواهد آمد و این مهم ترین سنگر است.
این کارشناس مذهبی برهنگی و عریانی را از خصوصیات فرهنگ غرب دانست و ضمن تبیین تاریخچه ای از غرب در قبل و پس از رنسانس گفت: اتفاقی که در غرب افتاد این بود که نه تنها خدا و دین را کنار زدند و علیه خدا عصیان کردند، بلکه علیه انسان نیز عصیان نمودند و امانیسم یک سبک زندگی در غرب شد و در پوشش و لباس نیز این اتفاق افتاد.
وی لذت گرایی و برداشتن پوشش و حجاب را از مهم ترین نشانه های فرهنگ غربی بیان کرد و ادامه داد: امروز حجاب برداشته می شود و مدتی بعد پوشش کم می شود و سپس آزادی روابط دختر و پسر اتفاق می افتد و پس از آن نیز آزادی هم جنس بازی و فروپاشی خانواده رخ می دهد، یعنی همین اتفاقی که در غرب افتاده و خانواده تنها به خوابگاه تبدیل شده است.
این خطیب تاکید کرد: از این جهت نباید دعوای حجاب و بی حجابی را سطحی ببینیم، بلکه دعوای پرچم فرهنگ غرب و پرچم دین است، در فرهنگ غرب زن را تبدیل به کالای لوکس کردند و کاری کردند که به ضرر زن و به نفع مردان حریص تمام شد.
وی یکی از پرسودترین تجارت در بین تجارت های جهانی را تجارت زن و کودک بیان کرد و افزود: زمانی که زن تبدیل به کالای لوکس شد دیگر خانه و خانواده نابود می شود و آنها می خواهند چنین چیزی را به ما نیز بدهند.