15 نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور با مسئولین آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشورعصر امروز ( چهارشنبه ) 3 شهریور، مهمان حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) بود و پس از زیارت مضجع شریف خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) در نشست مشترکی با مسئولین آستان مقدس حضور یافت.

در ابتدای این نشست محمدصالح طیب نیا؛ مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء و محمد رضا دیانی؛ تولیت آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) گزارشی از فعالیت های فرهنگی و عمرانی آستان مقدس ارائه نمودند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام محمدی؛ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از فعالیت‌‌های صورت گرفته در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) گفت: خداوند به شما قوت دهد و باید شاکر باشیم که سعادت خدمت به اهل بیت ( علیهم السلام ) را داریم و امید است در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن تلاش‌ها و فعالیت‌ها شما در این آستان مقدس باشیم و این امامزاده واجب التعظیم از حالت منطقه ای در بیاید و به امامزاده ملی و جهانی تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: هر اقدامی در این حرم مطهر انجام می شود به نام بقعه و حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) ثبت شود زیرا من و شما رفتنی هستیم ولی اهل بیت ( علیهم السلام ) می مانند.

گفتنی است در این نشست، حجت الاسلام اژدری؛ مدیرکل دفتر اسناد و شناسایی موقوفات کل کشور، آقای حسن ربیعی؛ مديرکل دفتر ریاست،روابط عمومی وامور بین المل اوقاف کل کشور، حجت الاسلام صادقی؛ مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان و حجت الاسلام سجادی؛ رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام )، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور را همراهی می نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

16

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 8