bazdid94-04 به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، جلسه شورای اجرائی آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با آیت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه 4 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای محمد بیک مدیر اجرائی آستان مقدس گزارشی از فعالیت آستان ارائه نمودند.

پس ازآن، حضرت آیت الله مهدوی ضمن تشکر از زحمات عزیزانی که برای این آستان مقدس تلاش می کنند گفت: ان شاءالله موفق باشید، چون شروع کننده هستید زحمت خیلی دارد. ان شاءالله آیندگان بیایند و سر سفره زحمات شما می نشینند و بهره هایش را می برند.

وی تصریح کرد: از این آزاد سازی ها خیلی خوشحالم، من هرچه یادم می افتد خیلی خوشحال می شوم و هرکس در این کار دخیل بوده خدا خیرش دهد و دنیا و آخرتش را آباد کند که اینجا را آباد کرده است که آیندگان بیایند و استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت جایگاه حضرت زینب ( علیها السلام ) خاطرنشان کرد: ای کاش امامزادگان دیگر هم همینطور بود، اینجا باید مثل حرم حضرت معصومه ( علیها السلام ) بشود، ایشان خواهر آن حضرت هستند، گرچه از نظر قداست نمی خواهم بگویم مثل قم است ولی ما باید همچین جایگاهی را پیش بینی کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه گفت: در اصفهان چند امامزاده داریم که همه از فرزندان موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) هستند، این بی همتیما و گذشتگان ما بوده که اهمیت ندادند و خوش ذوقی شیرازی ها، که هرکه بوده خدا خیرش دهد که تجلیل خوبی از اهل بیت ( علیهم السلام ) کرده و اصفهان که این همه سابقه دارد کاری نکرده است.

حضرت آیت الله مهدوی در پایان افزود: امیدوارم این زحمات شما نقطه شروعی برای این کار باشد.

پس از آیت الله مهدوی، مهندس مومنی گزارشی از فعالیت عمرانی را ارائه نمود.

bazdid94-01bazdid94-02

در پایان حضرت آیت الله مهدوی با حضور در صحن حرم مطهر از فعالیت های عمرانی بازدید نمودند.

bazdid94-03 bazdid94-04 bazdid94-05

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + = 15