milademamreza1همزمان با یازدهم ذی‌القعده، جشن باشکوه میلاد حضرت شمس الشموس؛ علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با حضور حجت الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف استان اصفهان، خادمین آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم با شکوه، پس از تلاوت قرآن٬ مدیحه سرایی و قرائت اشعاری در مدح حضرت رضا(علیه السلام) و بيان کرامات آن امام همام توسط خدام حرم مطهر رضوی برادر سید سعید نریمانی خادم آستان قدس رضوی، اشعاری را در مدح ، منقبت و ذکر سجایای هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا (علیه السلام) خواند و پس از اجرای برنامه های خادمین آستان قدس رضوی، حجت الاسلام صغیرا سخنانی را در فضایل و کرامات امام رضا ( علیه السلام ) بیان نمود.

در این مراسم که ساعت 6 بعدازظهر روز میلاد برگزار گردید، مردم با سلام و صلوات این کاروان را همراهی می کردند. و بر پرچم متبرک حرم رضوی تبرک می جستند و از آقای مهربانی ها طلب استجابت دعا می نمودند.

در پایان این آیین باشکوه، به خادمین افتخاری آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام )، لوح سپاس و جوائزی توسط  حجت الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف استان اصفهان اهدا گردید.
لازم به ذکر است، به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) به 7 نفر از افرادی که نام آنها مزین به اسم « رضا » بود، جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

milademamreza2

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4