نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ما زیارت امامزاده را به منزله زیارت امام معصوم می دانیم و زیارت می کنیم و امید داریم اگر قبر مادرمان مخفی است گاهی به این نیت به زیارت می آییم که این زیارت ما به منزله زیارت حضرت فاطمه ( علیها السلام ) محسوب شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حضرت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه جلسه توجیهی جشنواره شعر گوهری از مخزن سر الهی ، گفت:  من یک روایت از پیامبر ( صلوات الله علیه ) دیدم که ایشان می فرمایند: کسی که اولاد مرا زیارت کند مثل کسی است که مرا زیارت کرده است و سپس می فرمایند: کسی که مرا زیارت بکند نظیر کسی است که رفته در عرش الهی و خدا را زیارت کرده است. ما که قابل نیستیم اما در این مراکز که حضور پیدا می کنیم حال و هوای این چنینی داریم یعنی در واقع داریم می رویم خدا را ملاقات و زیارت کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زیارت امامزاده ها به منزله زیارت امام معصوم است، خاطر نشان کرد: حضرت امام کاظم ( علیه السلام ) در حدیثی می فرمایند: اگر کسی می خواهد بیاید و ما را زیارت کند و نمی تواند موالیان از صالحین ما را زیارت کند لذا ما زیارت امامزاده را به منزله زیارت امام معصوم می دانیم و زیارت می کنیم و امید داریم اگر قبر مادرمان مخفی است گاهی به این نیت به زیارت می آییم که این زیارت ما به منزله زیارت حضرت فاطمه ( علیها السلام ) محسوب شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

65 − 57 =