hamandishi93khabarبه گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام، نشست هم اندیشی هیئات مذهبی به میزبانی حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها در روز شنبه 26 مهرماه از ساعت 19:15 در مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها این آستان مقدس با حضور مسئولین شهر و مداحان و روحانیون هیئات برگزار گردید.

این نشست با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس کلیپی زیبا از بیانات مقام معظم رهبری در مورد هیئات و مداحان پخش شد.

پس از پخش کلیپ، حجه السلام نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در سخنان کوتاهی به بیان ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و سپس مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تشکر از برگزار کنندگان این نشست از زحمات آنها قدردانی نمود.

پس از وی حجه السلام فقیهی مدیر اداره کل سازمان تبلیغات استان اصفهان در سخنانی از برنامه ریزی این سازمان برای ساماندهی هیئات مذهبی و ارتقای تحضیلی مداحان خبر داد و سپس جناب آقای دیانی تولیت آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها ضمن خیر مقدم به مدعوین از زحمات آقای جامی و مظاهری و برگزار کنندگان این نشست تشکر کردند.

وی با اشاره به دعای مکارم الاخلاق گفت: امام سجاد علیه السلام در این دعا می فرمایند: خدایا نیت من را بهترین نیت قرار بده ولی فقط خوب بودن نیت کافی نیست بلکه باید عمل نیز خوب باشد.

پس از سخنان تولیت آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها، جناب سرهنگ یاردوستی فرمانده نیروی انتظامی اصفهان در سخنانی به نقش نیروی انتظامی در بهتر برگزار شدن مراسمات ایام محرم الحرام پرداخت.

در پایان این نشست جناب آقای جامی پیرغلام اهل بیت علیهم السلام به مداحی  پرداخت.

برای دیدن تصاویر این نشست بر روی عکس کلیک کنید

hamandishi93tasvir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =