به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان در ماه میهمانی خدا برگزار شد.

آئین جزء خوانی قرآن کریم

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جلسه جزء خوانی قرآن کریم با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این بارگاه ملکوتی برگزار شد.

این محفل قرآنی از روز اول ماه رمضان با حضور عموم مردم در مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) حرم مطهر آغاز شده و تا آخرین روز این ماه ادامه داشت و هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط قرآء ممتاز و بین المللی استان اصفهان تلاوت می‌شد.

۳۰ شب دعای پرفیض ابوحمزه ثمالی در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان

دعای ابوحمزه ثمالی در شب های ماه مبارک رمضان همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت ( علیهم السلام ) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان زمزمه شد.

غرفه مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی

غرفه پاسخگویی به شبهات اعتقادی، سئوالات شرعی و مشاوره خانواده با حضور کارشناسان مسائل مذهبی، خیمه معرفت ویژه کودکان همه روزه در حرم مطهر دختر موسی بن جعفر ( علیهماالسلام ) دایر بود.

ضیافت سرای حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در ماه مبارک رمضان میزبان بیش از 9 هزار زائر بود

یکی از برنامه های رفاهی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در ماه مبارک رمضان انجام تمهیدات لازم جهت پذیرائی و متنعم شدن زائرین از برکات سفره آن حضرت است لذا سعی شده با جذب مشارکت های مردمی و بانیان خیر، به نحوی برنامه ریزی شود تا در حد امکانات موجود، دعوتنامه های ضیافت سرا در اختیار زائران قرار گرفته و مهمانان با مراجعه به ضیافت سرا از این فیض معنوی بهره منده شوند.

در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 9 هزار نفر با تلاش خادمین این بارگاه ملکوتی از سفره حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) بهره مند شده اند.

همچنین علاوه بر ضیافت سرای آستان مقدس، هر روز عصر آش نذری در بین شرکت کنندگان در مراسم جزء خوانی قرآن کریم و غذای نذری در شب های قدر و شب عید فطر در بین نمازگزاران حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) توسط خادمین این بارگاه ملکوتی تقسیم می شد.

جلسه تفسیر قرآن کریم

جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام ملکی از اساتید حوزه علمیه قم، هر روز پس از نماز ظهر و عصر در این بارگاه ملکوتی برگزار می شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 2 =