keramatآستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) در جشن‌های دهه کرامت از تمام زائرین و مجاورین آستان مقدس میزبانی می کند و به سمتی حرکت می‌کند که همه از سفره معنویت اهل بیت (علیهم السلام) استفاده نمایند.

جشن‌های دهه کرامت، ایجاد خاطره ای برای زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) است و در این زمینه کارهایی انجام می‌دهیم تا ذائقه همه در این ایام شیرین شود.

در دهه کرامت امسال ( از تاریخ 25 مردادماه لغایت 3 شهریور ماه )، علاوه بر جشن بزرگ دختران مهر و آئینه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (علیها السلام) و جشن میلاد باسعادت امام رضا ( علیه السلام )، برنامه های ویژه ای هم چون برپایی غرفه های کودک، دل نوشته ای با امام رضا ( علیه السلام ) و سیر نمایشگاهی احادیث امام رضا ( علیه السلام ) و معرفی حضرت معصومه و حضرت زینب ( علیهم السلام ) همه روزه از ساعت 18 میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا و حضرت معصومه ( علیهم السلام ) هستیم.

جشن‌های دهه کرامت با جشن بزرگ دختران مهر و آئینه در روز میلاد کریمه اهل بیت (علیهم السلام) از ساعت 18 آغاز می‌شود این برنامه‌ها در میلاد امام رضا (علیه السلام) با برگزاری جشن باشکوهی در روز سه شنبه 3 شهریور ماه در شب میلاد آن امام همام، در حرم مطهر به پایان می‌رسد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =