آیین تحویل سال نو 1398 با حضور خیل ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این آیین که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، علاقمندان به ائمه اطهار (علیهم السلام)، معتکفین و زائرانی که از جای جای شهر اصفهان در این امامزاده واجب التعظیم حضور داشتند، با قرائت دعا و مناجات به استقبال سال جدید که به شمیم روح بخش حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) آمیخته شده است رفتند.

زمان هر چه به لحظات تحویل سال نو نزدیک تر می‌شد، جمعیت مشتاق سعی می‌کرد تا خود را به این بارگاه نورانی رسانده تا لحظه تحویل سال در این مکان مقدس حضور داشته باشد.

در این آیین حجت الاسلام شیخ مهدی گرجی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان به ایراد سخن پرداخت و سپس حاج مجید ربانی با زمزمه زیارت امین الله فضای معنوی جلسه را عطر آگین و سپس دعای تحویل سال را قرائت نمود.

مردم خداجو و علاقمند به اهل بیت (علیهم السلام) با حضور در بارگاه نورانی دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (علیهم السلام) دست به دعا برداشته و برای فرج امام زمان (ارواحنافداه)، سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب دعا نموده و سال 1398 را آغاز نمودند.

پس از لحظه تحویل سال، بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال 1398 از بلندگوهای حرم مطهر پخش شد.