shirkharegan940همزمان با اولین جمعه ماه محرم و روز جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام)، محفل بزرگ شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) در این روز مملوء از کودکان شیرخواره ای بود که آمده بودند با گریه های خود به ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت اباعبدالله (علیه السلام) لبیک بگویند.

محفل بزرگ شیرخوارگان حسینی با مرکزیت مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) آستان مقدس و به طور همزمان در ۳۱۰۰ نقطه کشور و همچنین ۴۰۱ نقطه دنیا در ۴۰ کشور ۵ قاره برگزار شد.

این گزارش حاکی از آن است بارگاه منور حضرت زینب ( علیها السلام ) در این روز میزبان هزاران مادر و کودک شیرخواری بود که با لباس‌های سبز و پیشانی‌بندهایی که بر روی آن یا علی‌اصغر (علیه السلام) و یا مهدی (ارواحنافداه) و یا حسین ( علیه السلام ) نوشته شده بود، آمده‌ بودند تا هم نوا با حضرت رباب برای باب الحوائج، حضرت علی اصغر(علیه السلام) لالایی بخوانند.

محفل بزرگ شیرخوارگان حسینی از ساعت 2:50 بعدازظهر در مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) آستان مقدس برگزار شد و حجت الاسلام سید حسین آقامیری در این مراسم به بیاناتی پیرامون تربیت فرزند پرداخت.

در ادامه این مراسم برادر مجتبی ایروانی با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی به بیان مظلومیت خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به ویژه حضرت علی اصغر ( علیه السلام ) پرداخت.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

shirkharegan9400

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 9