سومین اجتماع بزرگ خادمین حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها با برپایی مراسم خطبه خوانی برگزار گردید.

در این گردهمایی آیت الله خطاط با اشاره به معنای کلمه زیارت بیان کرد: واژه زیارت به معنای دیدار است اما نه هر دیداری. زمانی که انگیزه دیدارکننده فقط محبت و دوستی باشد و شور درون، شوق و شیفتگی محرک دیدار او باشد، آن وقت زیارت اتفاق می افتد.

سخنران این ویژه برنامه در ادامه یکی از آداب زیارت را خواندن زیارت نامه دانست  و گفت: در زیارت نامه مختصر حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها سه صفت در مورد ایشان بیان شده است. اولین صفت «ممتحنه» یعنی بانوی آزموده شده، دوم «صابر» در برابر امتحانات و سوم «قبل ان یخلقک» یعنی پیش از آفرینش مورد توجه خداوند قرار گرفت.

او در پایان متذکر شد: گره های بازنشدنی را نزد فاطمه سلام الله علیها ببرید و به ایشان توسل کنید؛ از در خانه ایشان جدا نشوید تا از عنایات حضرت زهرا سلام الله علیها بهره مند گردید.

گفتنی است خطبه خوانی با نوای مصطفی قربانزاده، مرثیه سرایی توسط کربلایی سجاد پاکدل و زیارت دسته جمعی از دیگر برنامه های گردهمایی خادمین همزمان با چهارشنبه های امام رضایی علیه السلام بود.