shohada931 به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، کنگره شهدای شمال شرق اصفهان شامگاه سه شنبه با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان لشکری استان هم زمان با هفته بسیج در سالن کوثر آستان مقدس حضرت زینب علیها السلام اصفهان برگزار شد.

این کنگره با هدف معرفی و الگوسازی شهدا و همچنین اشاعه و ترویج فرهنگ مقاومت و پایداری، گرامیداشت مقام شامخ شهدای شمال شرق اصفهان و تجلیل اانز خانواده های این عزیزان برگزار شد.

این مراسم با شکوه با قرائت قرآن کریم آغاز و سپس کلیپی زیبا به مناسبت هفته بسیج پخش شد.

در ادامه این برنامه نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت آستان مقدس حضرت زینب علیها السلام به اجرای برنامه پرداختند و سپس حجت الاسلام حاج احمد سالک رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

برای دیدن تصاویر این کنگره بر روی عکس کلیک کنید

وی در ادامه افزود: رسالت دوم ما کسب برکات اخلاقی است. فاصله از ارزش های دینی باعث بزه در می شود.فضای معنوی جبهه ها با اینترنت پرسرعت و ماهواره و … ضربه خورده است.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت سوم ما در جامعه کنونی ارتقاء فهم سیاسی و بصیرت است، این که ما باید تابع یک فصل الخطاب باشیم. در مذاکرات 5+1 حرف اصلی دشمن این است که می گوید حکومت جمهوری اسلامی ایران باید ساقط شود، رهبری باید کنار رود و ملت ایران باید تابع و نوکر آمریکا شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما یا باید تسلیم دشمن شویم که هیهات من الذله و یا بر دشمن مسلط شویم و مقدمات حکومت حضرت مهدی علیه السلام را فراهم کنیم.امروز آمریکا و اسرائیل و دشمنان شرق و غرب و سران کشورهای حوزه خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که نمی توانند با قرآن و اسلام بجنگند. تلاش تلاش دشمن در جنگ نرم این است که مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کنند و مانند سال 78 و 88 به فکر براندازی نظام بیفتند و بدانند که نمی توانند مردم را از نظام و رهبری و علما جدا کنند چون قرآن در آنها ریشه کرده است.

سالک در پایان با اشاره به خطبه های 11 و 118 نهج البلاغه افزود: مومنین در روز جنگ چون سپر محافظ دور كننده ضربت‏ ها، و در خلوت‏ ها محرم اسرار ولایت اند، با كمك آنها پشت كنندگان به حق کوبیده می شوند.

پس از سخنان حجت الاسلام سالک، سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان علیه السلام در سخنان کوتاهی به جان فشانی ها و فداکاری های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در طول هشت سال و قبل از آن اشاره نمود.

پس از وی مداح با اخلاص اهل بیت علیهم السلام حاج رسول میرباقری به ذکر مصیبت و عزاداری پرداخت.

پایان بخش این کنگره قرائت میثاق نامه و تجدید پیمان با شهدا و اهدای لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهدای شمال شرق اصفهان بود.

برای دیدن تصاویر این کنگره بر روی عکس کلیک کنید

shohada932

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 − = 68