جشن عید مبعث پیامبر أعظمبه گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، مراسم جشن عید مبعث پیامبر أعظم طلاب جامعه المصطفی العالمیه اصفهان در روز چهارشنبه هفتم خرداد همراه با برنامه های مولودی خوانی و سخنرانی حجة الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، این مراسم که در روز چهارشنبه هفتم خرداد همزمان با مبعث پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و سلّم نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها شروع شد.

سپس این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم در سالن کوثر آغاز شد پس از تلاوت قرآن کریم تواشیح و سپس مولودی خوانی انجام شد

در ادامه معاونت فرهنگی، تربیتی جامعه المصطفی العالمیه حجة الاسلام محبی ضمن خوش آمد گویی از شرکت کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

مهمان ویژه این مراسم حجة الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بودند که به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجة السلام سالک بیاناتی پیرامون مبعث پیامبر صلی الله و علیه و آله فرمود.

حجة السلام سالک در ادامه فرمود: امروز دشمنان بعثت در قرن 21 ذلیل دست عزت مند مسلمین هستند. کاخ سفید واشنگتون و اسرائیل دلشان برای مذاکره با ایران لک می زند. امروز مسلمانان انگلستان مدعی نمایندگی پارلمان هستند. قدرت ولایت فقیه ابرقدرت ها را به زانو درآورد.

حجة السلام سالک گفت: ما دو نوع بعثت داریم 1. بعثت رسول الله که به اذن الهی و هدایت کننده جامعه بشری است. 2. بعثت درونی به نام عقل، که این دو تولید انسان کامل می کند.

وی گفت: بیش از سه هزار ماهواره و ده ها سایت بر علیه اسلام کار می کنند. پیغمبر برای تزکیه انسان و مکارم اخلاق مبعوث می شود. اگر فکر و اخلاق خدایی شد، عمل خدایی می شود. رسالت بعثت تعلیم کتاب و حکمت است بعثت پیامبر در شرایط جاهلیت بود. امروز نیز دنیای مدرنیته دنیای جهالت مدرن است. اگر دیروز با شمشیر آدم می کشتند امروز با بمب آدم می کشند، سلفی ها را ببینید چقدر جنایت می کنند. ماهیت جهالت فرقی نکرده بلکه ابزار آن فرق کرده است.

حجة السلام سالک افزود: باید امت واحده مسلمین در دنیا شکل بگیرد و این ثمره بعثت است. این لباس ] روحانیت [ را پوشیده ایم تا از اسلام دفاع کنیم و تبلیغ دین اسلام را بکنیم. اگر بصیرت نداشته باشیم می شویم مزدور.

حجة السلام سالک در پایان ضمن تشکر از مسئولان جامعه المصطفی العالمیه از برگزاری این مراسم گفت: شما رسالتتان، رسالت بعثت است. ما به آینده بسیار امیدواریم، آینده از آن اسلام ناب محمدی است. آمریکا و اسرائیل و … هیچ کدام هیچ غلطی نمی توانند بکنند. این هسته های مقاومت فرهنگی در دنیا تشکیل شده و انشاءالله آینده برای اسلام است.

در پایان این مراسم به چند نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائزی اهدا گردید و سپس از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

برای دیدن تصاویر این مراسم بر روی عکس کلیک کنید

jamee-93.03.07-baner

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 4