همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جلسات جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و در این ماه توجه مردم به تلاوت کلام وحی بیشتر می‌شود از این رو با هدف تبیین، تعمیق و گسترش قرآن و معارف قرآنی، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، جلسه جزء خوانی قرآن کریم با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این بارگاه ملکوتی برگزار شد.

این محفل قرآنی از روز اول ماه رمضان با حضور عموم مردم در مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) حرم مطهر آغاز شده و تا آخرین روز این ماه ادامه داشت و هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط قرآء ممتاز و بین المللی استان اصفهان تلاوت می‌شد.

یکی از ویژگی‌های این برنامه حضور اقشار مختلف از پیر و جوان و زن و مرد و هر صنفی است. هرچند در ماه مبارک رمضان هر روز محافل متعدد قرآنی در شهر اصفهان برگزار می‌شود اما در محفل عمومی که در این بارگاه ملکوتی برگزار می‌شد، اقشار گوناگون زائران حضور پیدا می‌کردند و شکوهی کم‌نظیر را جلوه‌گر می نمودند.

در این برنامه‌ هر روز قاریان نام آشنا و صاحب رتبه‌های متعدد ملی و بین‌المللی از جمله سید ناصر رضوی، غلامرضا شاه میوه، مسعود عنایتی مقدم، احمد زینلی حضور می‌یافتند و زائران هم‌نوا با آن‌ها آیه‌های کلام وحی را تلاوت می نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 − = 18