همزمان با شب نیمه شعبان، هزاران نفر در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، مراسم احیای شب نیمه شعبان همزمان با شب ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ارواحنافداه) و با حضور دل های منتظر و عاشقان به اهل بیت (علیهم السلام) در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) برگزار شد.

در این شب که بهترین شب بعد از شب قدر است، هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) به حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) مشرف شدند و از خداوند خواستند تا از ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) و منتظران واقعی امام زمان ( ارواحنافداه ) باشند و از درگاه الهی طلب عفو نمودند.

مراسم احیای شب نیمه شعبان در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در سحرگاه جمعه 2۲ اردیبهشت ماه با سخنرانی حجج اسلام سید محسن مرتضوی و محمد شمس و مناجات خوانی کربلایی سید رضا نریمانی و حاج محمد رضا باقری برگزار شد.

حاضران در این مراسم روحانی با قرائت قرآن ، دعا و نماز این شب را گرامی داشتند و تعجيل در فرج مولاي منتظَرمان را از خداوند خواستار شدند.

گفتنی است این مراسم معنوی با همکاری هیئت فدائیان حسین ( علیه السلام ) اصفهان برگزار شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 4