اردوی فرهنگی، تفریحی خادمین افتخاری خواهر حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در دهکده منتظران آفتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، این اردو روز چهارشنبه 30 خردادماه با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی و وحدت و همدلی بیشتر بین خادمین افتخاری خواهر و به پاس زحمات این عزیزان در برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار شد.

ورزش، شعرخوانی محسن ناصحی  و سخنرانی علیرضا جوادی؛ قائم مقام مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء، از جمله برنامه های این اردوی فرهنگی تفریحی بود.

علیرضا جوادی در این اردوی فرهنگی، تفریحی با اشاره به حدیثی از امام صادق(علیه السلام) در مورد مزد خدمت به ذریه حضرت رسول(صلوات الله علیه) گفت: امام صادق(علیه السلام) می فرمایند «هرکس به ذریه پیامبر(صلوات الله علیه) تا روز قیامت خدمت کند در روز محشر منادیان ندا می دهند که سکوت کنید و پس از سکوت اهل محشر، حضرت رسول(صلوات الله علیه) می فرمایند که ای اهل محشر هرکس پیش من از من طلبی داشته و خدمت و احسانی در حق من کرده از جای برخاسته تا مزد او داده شود، که اهل محشر درباره این خدمت می پرسند و حضرت رسول(صلوات الله علیه) می فرمایند که هر کس گرسنه ای، تشنه، بی پناه و مظلومی از اهل بیت من را پناه داده به من خدمت کرده است.»

وی افزود: در ادامه حدیث امام صادق(علیه السلام) می فرمایند که عده ای از مردم به پا می خیزند و خداوند سرنوشت این عده را به حضرت رسول(صلوات الله علیه) واگذار کرده و به حضرت رسول(صلوات الله علیه) می فرماید در هر جای بهشت که می خواهید این عده را مسکن دهید که حضرت رسول(صلوات الله علیه) این عده را در «بهشت وسیله» مسکن می دهند.

قائم مقام مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء، تصریح کرد: بهشت وسیله، درجه ای از بهشت است که در آن اهل بیت(علیه السلام) و انبیای الهی مسکن دارند و کسانی که به ذریه پیامبر(صلوات الله علیه) خدمت کرده اند در این بهشت وارد می شوند تا در کنار و مقابل اهل بیت(علیه السلام) زندگی کنند.

در ادامه این برنامه بهزاد صبری؛ مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در سخنانی از تلاش این خادمین در برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان تشکر نمود و سپس با اهدای لوح و هدیه از آن ها تقدیر کرد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =