2 همایش المپیک و جوانان در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان با هنرنمایی ورزشکاران باستانی و کاراته برگزار شد.

همایش المپیک و جوانان به همت تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان، سازمان بسیج ورزشکاران، حوزه مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (علیه السلام)، سازمان ورزش شهرداری، حوزه بسیج 17 مقداد و پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب ( علیها السلام ) با استقبال پرشور مردم  آغاز و بعد از برگزاری نماز جماعت نیز ادامه یافت.

در این گردهمای که با حضور اساتید و مربیان بزرگ کیوکوشین اصفهان و حضور بالغ بر ۳۰۰ رزمی کار برگزار شد، نمایش هایی همچون دفاع شخصی، پرش، تونفا و شکستن اجسام سخت توسط گروه های مختلف نمایشی کیوکوشین به اجرا در آمد.

استاد مهدی استکی مسئول برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان، ضمن تاکید بر لزوم یادآور شدن رشادت های شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و برگزاری همایش های مشترک و هدفمند در آینده، شاهد پیشرفت ورزش کیوکوشین در اصفهان و افتختار آفرینی بیشتر قهرمانان در عرصه کشور و جهان باشیم. استاد داریوش باقری مسئول هماهنگی سبک های آزاد و مسئول سبک کیوکوشین ماتسوشیما نیز اینگونه برنامه ها را موجب انسجام کیوکوشین اصفهان دانست.

در پایان این مراسم از اساتید بزرگ و بنام اصفهان تشکر و قدردانی به عمل آمد.

134

ایمنا – صاحب نیوز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 − 33 =