17-r-94khabarجشن میلاد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) همراه با اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد.

همزمان با هفدهم ربیع الاول؛ سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و در آستانه 9 دی روز بصیرت، مراسم جشن با شکوهی همراه با اجتماع بزرگ میثاق با ولایت با حضور زائرین و مجاورین در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این جشن باشکوه که با حضور خیل زائران و مجاوران خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) همراه بود، پس از قرائت کلام الهی، حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در مورد سیره زندگی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ( صلی الله و علیه و آله و سلم ) و حماسه مردم در روز 9 دی به ایراد سخن پرداخت و سپس برادر حمید بصیرت اشعاری را در مدح حضرت محمد ( صلی الله و علیه و آله و سلم ) خواند.

لازم به ذکر است، در این آیین با شکوه مردم انقلابی و ولایی با شوری وصف ناپذیر با سردادن شعارهای « الله اکبر » و « هیهات من الذله » فریاد برائت از استکبار را سر دادند و با و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

در این جشن باشکوه به قید قرعه، به 16 نقر از حاضرین کمک هزینه سفر به مشهد و قم و جمکران اهدا گردید.

در پایان این مراسم، نماز باشکوه مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین امیری اقامه شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

17-r-94tasvir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =