جلسه توجیهی خادمین حرم حضرت زینب(س) با مشاور عالی آستان قدس رضوی

جلسه ی توجیهی خادمین خواهر و برادر حرم حضرت زینب سلام الله علیها با جناب آقای توکلی مشاور عالی آستان قدس رضوی برگزار شد. در این جلسه که به دلیل تغییرات ساختاری خادمی در حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام صادق زاده از بازگشایی بقعه متبرکه تا پایان سال خبر داد.

مشاور عالی آستان قدس در حرم حضرت زینب

به گزارش روابط عمومی آستان حضرت زینب سلام الله علیها، جلسه توجیهی تغییرات ساختاری خادمین حرم با حضور آقای توکلی (مشاور مدیر عالی آستان قدس رضوی) در مسجد حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزارشد.
در ابتدای جلسه حجت السلام صادق زاده مدیر اجرایی حرم مطهر ضمن خوشامد گویی به خادمین گفت: با همت واحد عمرانی و به لطف خدا، سرعت پیشرفت فعالیت های عمرانی حرم بیش تر از سال های پیش شده که با توجه به قول مهندسان و پیمانکاران، قسمت هایی از حرم مطهر از جمله بقعه متبرکه تا پایان سال بازگشایی می شوند.

حجت الاسلام صادق زاده پس قدردانی از زحمات جناب آقای توکلی مشاور عالی آستان قدس در برنامه ریزی و تغییر ساختار حرم،  آستان قدس رضوی را بهترین الگو برای اداره ی امورات حرم دانست.

در ادامه ی جلسه مشاور عالی آستان قدس به توجیه آیین نامه خدمت در حرم حضرت زینب سلام الله علیها و تغییر در روش های انتخاب شیفت پرداخت.

توکلی خدمت در حرم امام رضا علیه السلام را والاترین جایگاه خدمت دانست و افزود: مدیریت بر یک جریان مردمی همچون خادمی در بقاع متبرکه، جز با خود مردم امکان پذیر نیست.

در پایان این جلسه کتاب خواهر خورشید که با موضوع تاریخچه ارزنان و مقبره علیاجناب زینب خاتون معروف به زینبیه دختر حضرت موسی بن جعفر علیه السلام است، جها آشنایی کامل تر خادمین از حرم مطهر به آن ها اهدا شد.