همزمان با سوم ماه رجب، مراسم سوگواری شهادت مظلومانه امام هادی (علیه السلام) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در سومین شب از ماه رجب مصادف با شهادت امام هادی (علیه السلام)، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) مملو از حضور زائران و مجاورانی بود که با دل‌هایی آکنده از اندوه برای عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) به این بارگاه نورانی مشرف شده بودند.

در این ویژه برنامه که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد، حجت‌الاسلام سعید یوسفیان طی سخنانی به تبیین شخصیت این امام بزرگوار پرداخت و گفت: حضرت امام هادی (علیه السلام) و اهل بیت (علیهم السلام) معدن علم هستند.

وی با اشاره به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره، افزود: کسی که خدا را بندگی کند از بنده های خدا بی نیاز می شود و خداوند نیازهای او را برطرف می کند.

این کارشناس دینی ابراز کرد: مهمترین یادگاری که از امام علی‌النقی (علیه السلام) برای ما باقی مانده، زیارت جامعه کبیره است که بزرگان دینی این زیارت نامه را یک دوره کامل امام شناسی معرفی کرده‌اند.

در ادامه این مراسم، کربلایی مهدی خیامیان در مصیبت امام هادی (علیه السلام) به مرثیه خوانی و عزاداری پرداخت.

گفتنی است، مراسم شب شهادت امام هادی (علیه السلام) با همکاری هیئت یا حسین (علیه السلام) برگزار شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 − = 22