جمعی از ره آموزان و مربیان مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با خانواده شهید جاویدالاثر علی قوچانی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، جمعی از ره آموزان و مربیان مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) سه شنبه 17 مردادماه با حضور در منزل شهید جاویدالاثر علی قوچانی، با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت گو کردند.

در این دیدار مادر شهید قوچانی چندین آلبوم مختلف از عکس‌هایی را که توسط شهید قوچانی گرفته شده بود به ره آموزان و مربیان مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر داد که درون یکی از آنها بخشی از دست‌نوشته شهید قرار داشت که چندین ماه پس از شهادت وی در لای قرآن مجید کشف شده بود.

مادر شهید قوچانی با بیان اینکه این زیرزمین پس از شهادت حاج علی قوچانی گسترش یافته و به حسینیه تبدیل شده است، بیان داشت: این حسینیه در زمان جنگ بارها شاهد گردهمایی شهید با دیگر دوستان رزمنده‌اش مانند شهید حسین خرازی و محل برگزاری جلسات آنها بوده است.

گفتنی است؛ شهید علی قوچانی که فرماندهی تیپ یکم از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) را برعهده داشت در سن 23 سالگی با گلوله مستقیم تانک به شهادت رسید و همان‌طور که آرزو کرده بود جاوید‌الاثر شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 2