همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ضریح نورانی حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان طی آئینی با شکوه غبار روبی شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم که صبح امروز (سه شنبه) در فضایی معنوی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیل پور؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان محمدرسول عباسی؛ رئیس کلانتری ۲۶ منطقه زینبیه، مصطفی خراسانی؛ عضو ستاد اقامه نماز شمال شهر، مسئولین استانی و شهری و جمعی از ارادتمندان به دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (علیهماالسلام) حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، پس از قرائت زیارت نامه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )، درب های ضریح حرم مطهر باز شد و نذورات زائران که با عشق و شور در هم آمیخته و در این قطعه بهشتی از خاک، جلوه ای از ارادتمندی را متجلی ساخته بود، از ضریح مطهر خارج و سپس فضای داخل و بیرون مضجع منور خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) غبارروبی و عطرافشانی شد.

همچنین در این مراسم، قاری و مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)به قرائت آیات نورانی قرآن و مرثیه‌سرایی پرداختند.

حجت الاسلام اسماعیل پور در این مراسم با تأکید بر اینکه همه ما مدیون انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدا هستیم، گفت: آن چه امروز در دنیا مطرح است پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امروز جمهوری اسلامی ایران یک واژه ای شده است که همه مستکبران عالم از آن واهمه دارند.

وی با تأکید بر اینکه ما در دوران دفاع مقدس توانستیم ظرفیت های خود را بشناسیم، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی با ولایت پذیری ملت ایران و لبیک گفتن به فرمان حضرت امام خمینی (ره) توانستیم هشت سال دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان با اشاره به آشوبگری‌های اخیر در برخی از شهرهای ایران، خاطرنشان کرد: ملت ایران از فتنه سال 88 درس گرفتند و با آگاهی و بصیرت و حرکت به سمت رهبری و ولایت فقیه این آشوبگری‌ها را خنثی نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 14 = 21