اطعام کریمانه با راه اندازی طرح قربانی

رسته نذورات آستان مقدس خواهر امام رضا علیهمالاسلام با فراهم کردن مقدمات اجرای طرح ویژه ی ذبح مرغ در ابتدای هر ماه قمری گام بزرگی در کمک به نیازمندان برداشته و در این مسیر، راه را برای مشارکت خیرین هموار کرد.

این طرح احیای رسم حسنه و یکی از اعمال سفارش شده در ابتدای هر ماه قمری است که شامل جمع‌آوری صدقات اول ماه خیرین و قربانی کردن گوسفند یا مرغ جهت اطعام و کمک رسانی به نیازمندان می باشد که براساس روایات، تضمین کننده سلامتی یک ماه اشخاص است

خیرین ابتدای هر ماه برای سلامتی خود و رفع بلاهای مضر میتوانند صدقه خود را پرداخت نمایند که این صدقات  برای کمک به نیازمندان در قالب توزیع گوشت و مرغ هزینه می شود. در ماه رجب هزینه ذبح و قربانی بیش از 100 مرغ به واسطه صدقات اول ماه مردم جمع‌آوری و با تهیه مرغ و قربانی گوسفند به دست نیازمندان رسید.

طرح کمک‌رسانی به نیازمندان از محل صدقات ابتدای هر ماه قمری یکی از ظرفیت‌های کمک‌رسانی به افراد نیازمند است که با استقبال مساجد، هیئت‌ها و همچنین اقبال مردمی به سمت جریان ساز شدن در حرکت است، اما این طرح نیز مانند تمام طرح‌های کمک رسانی نیازمند شناسایی دقیق نیازمندان است که به همت امور اجتماعی آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها محقق شده است.

علاقه مندان می توانند نذورات خود را به شماره کارت 7792-1179-7211-5041 به نام مرکز مددکاری کوثر وابسته به آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها واریز نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9912054339 تماس حاصل فرمایند.