همزمان با اولین شب جمعه ماه رجب و در شب آرزوها، هزاران نفر در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، مراسم احیای لیله الرغائب با نوای گرم حضرت آیت الله مهدوی؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا جعفری و کربلایی سید رضا نریمانی با حضور گسترده عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) سحرگاه جمعه 11 فروردین ماه در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) در این شب به حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) مشرف شدند و از خداوند خواستند تا از رجبیون و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) باشند.

حاضرین در این مراسم روحانی با قرائت قرآن ، دعا و نماز این شب را گرامی داشتند و برآوردن حاجات و آرزوهای خود را از خداوند خواستار شدند و طلب آمرزش کردند.

زائران حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) پس از مراسم احیاء و صرف سحری، نماز جماعت صبح را به امامت حضرت آیت الله مهدوی اقامه و سپس منتظران فرج با خواندن دعای عهد، با امام زمان خویش تجدید پیمان نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 47 = 50