مراسم بزرگداشت 9 دی ، سالروز حماسه تاریخی ملت ایران و میثاق امت با ولایت در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم که با هدف معرفی ابعاد حماسه 9 دی و آشنایی با توطئه‌های دشمنان و با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزار شد، جحت الاسلام و المسلمین علی صغیرا در خصوص حماسه 9 دی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام صغیرا با اشاره به اینکه در اول انقلاب استکبار جهانی بهترین های این انقلاب را به شهادت رساندند، گفت: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که ارشد نظام را ترور کرده باشند ولی در ایران اسلامی شهید بهشتی ما ر ا با 72 تن از بهترین های این انقلاب به شهادت رساندند، رئیس جمهور، نخست وزیر و هیئت دولت ما را به شهادت رساندند.

وی با تأکید بر اینکه تمام این ترورها، جنگ ها و تحریم ها فقط بر ضد ایران است، افزود: اگر اسرائیل بخش هایی از مصر، اردن، لبنان و سوریه را گرفت بعد از تشکیل انقلاب اسلامی هیچ پیشرفتی نداشته است بلکه در دو، سه جنگی هم که بعد از انقلاب به راه انداخته است شکست خورده است و این افتخاری برای ایران است.

حجت الاسلام صغیرا با بیان اینکه مردم ما بر پای این انقلاب خون داده اند، عنوان کرد: همه ما خانواده شهید و جانباز هستیم و از این انقلاب دست بر نخواهیم داشت. ما به وعده امام خمینی ( رحمت الله علیه ) باور داریم که فرمودند: این انقلاب به دست صاحب اصلی خود، مهدی آل محمد ( ارواحنافداه ) داده خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1