,
نوآموزان

مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه

نوآموزان مهدکودک گنجینه وابسته به حرم حضرت زینب سلام الله علیها در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در محفل دهه نودی ها به عزاداری پرداختند.

مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه

به گزارش روابط عمومی حرم حضرت زینب سلام الله علیها، نوآموزان دهه نودی مهدکودک گنجینه، وابسته به حرم حضرت زینب سلام الله علیها به مناسبت ایام فاطمیه، در محفل عزاداری شهادت بی بی دو عالم به عزاداری پرداختند.

در این محفل برنامه های فرهنگی تربیتی مختص به کودکان از جمله سخنرانی مذهبی در مورد شناختن فضایل حضرت زهرا(س) به کودکان، شعرخوانی در وصف  ایشان و … اجرا شد.

مهدکودک گنجینه تحت نظر دارالقرآن و وابسته به حرم حضرت زینب است که در سال ۱۳۹۸ با رویکردی قرآنی و در فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع شامل ۳ کلاس درسی، اتاق بازی، اتاق مشاوره و ۵۰ متر مربع محوطه بازی شامل تاب و استخر توپ در محیطی شاد، آرام و نشاط آور تاسیس شده است.

در این مهدکودک مشاوره فردی رایگان هفتگی برای نوآموزان و کلاس های فرزند پروری که به صورت ماهانه برای مادران برگزار می شود از جمله خدمات متفاوت این مهدکودک می باشد.
تعداد نواموزان این مهدکودک در سال ۱۴۰۲، ۶۰ نفر است که در سه کلاس درسی جداگانه مشغول به یادگیری مهارت های فردی و اجتماعی هستند.

مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه نوآموزان مهد گنجینه