جلسه مشترک مسئولین اجرایی و فرهنگی منطقه ۱۴ با حضور حجت الاسلام صادق زاده در حرم مطهر برگزار شد

جلسه مشترک مسئولین اجرایی و فرهنگی منطقه ۱۴ برای هماهنگی و برنامه ریزی اجرایی، فرهنگی و اجتماعی منطقه در سالن طوبی با حضور حجت الاسلام صادق زاده مدیر اجرایی حرم مطهر برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام صادق زاده از لزوم استمرار این جلسات به منظور هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه ها سخن گفت.

جلسه مشترک مسئولین

جلسه مشترک مسئولین

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق زاده مدیر اجرایی آستان حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام گفت: جلسه مشترک مسئولین اجرایی و فرهنگی منطقه ۱۴ برای هماهنگی و برنامه ریزی اجرایی، فرهنگی و اجتماعی منطقه در سالن طوبی آستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده در این جلسه بیان کرد: نشست مشترک مسئولین اجرایی و فرهنگی منطقه ۱۴ در حرم حضرت زینب سلام الله علیها به صورت مستمر برای هماهنگی بیشتر و برنامه‌ریزی اجرایی و فرهنگی و اجتماعی در منطقه برگزار می‌شود‌.

وی با توجه به ایام انتخابات اظهار داشت: در این نشست به موضوع انتخابات و هماهنگی‌های لازم برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات و وظایفی که سازمان‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۴ به عهده دارند و پر رنگ شدن فضای انتخابات کشور به خصوص منطقه زینبیه که یکی از مراکز با آرای رأی بالا در تمامی انتخابات است پرداخته شد.

مدیر آستان گفت: محور محتوایی این جلسه که همه بر آن توافق داشتند این بود که مشارکت مردمی بايد توسط مردم رقم بخورد و گروه‌های مختلف مردمی بايد برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی شامل امنیت، مباحث فرهنگی، مباحث اقتصادی و پیشرفت‌های مهمی که در این حوزه‌های مختلف کشور داشته است، خصوصا در سال‌های اخیر برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده اشاره کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همه‌ بايد تواصی به حق داشته باشيم همچنین برای ترویج و تشویق به انتخابات باید به صورت مردمی و عمومی اقدام کنیم .

وی گفت: در این جلسه همه‌ نهادها گزارش عملکرد و برنامه‌ریزی خودشان در حوزه انتخابات را مطرح کردند که نقاط قوت باعث الگو برای بقیه نهادها شد و اگر نقطه ضعفی هم بود آن نقطه ضعف اصلاح شد.

مدیر حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در پایان گفت: جلسه آينده انشاءالله بحث‌های انتخاباتی محله محور مبنای کار قرار بگیرد و همه قسمت‌ها و سازمان‌ها، برنامه‌های خودشان را در حوزه محله محور و مردم محور بودن و افزایش شور انتخاباتی را اعلام کنند.

جلسه مشترک مسئولین جلسه مشترک مسئولین جلسه مشترک مسئولین جلسه مشترک مسئولین جلسه مشترک مسئولین