neshast94-khabar به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، این جلسه که در روز پنج شنبه 20 فروردین ماه هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا ( علیها السلام ) با حضور آقای دکتر طیب نیا مدیرعامل  بنیاد خیریه آلاء ، و همکاران آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) در سالن اجتماعات کوثر برگزار گردید. 

در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر طیب نیا ضمن  تبریک سال جدید و میلاد با سعادت حضرت زهرا ( علیها السلام ) در سخنان کوتاهی گفت : بنده جا دارد از زحمات شما صمیمانه تشکر کنم، البته تشکر ما لفظی است ولی خود خداوند متعال چون نیات خالصانه بوده است، قطعا اجر و پاداش فراوانی خواهد داد. خوشبختانه با حضور تیم اجرایی جدید در نیمه دوم سال 93 شاهد همکاری ها و روابط بسیار خوبی بین تیم عمرانی و عزیزان فرهنگی و اجتماعی (تیم اجرایی آستان) بوده ایم که تأثیرات آن در پیشرفت امور کاملا محسوس است و بنیاد خیریه آلاء از این موضوع خرسند و تمام تلاش خود برای پشتیبانی انجام خواهد داد .

در ادامه این مراسم جناب آقای محمد بیک مدیر اجرائی آستان مقدس با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا ( علیها السلام ) و آرزوی موفقیت برای همه در سال نو گفت: من فقط دو نکته را عرض کنم، یکی پشتیبانی خوب بنیاد آلاء در چند ماهه اخیر جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف آستان و دوم اینکه زائرین حرم مطهرپیشرفت های آستان را چه در مباحث عمرانی و چه در مباحث فرهنگی به چشم خود می بینند و تغییرات به گونه ای بوده که به صورت هفتگی محسوس است و زائرین و مجاورین به این مطلب اذعان دارند و ابراز خشنودی خود را اعلام می دارند.

جناب آقای مهندس کیهانفر مدیر طرح توسعه آستان نیز  ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای طیب نیا، از زحمات کلیه عزیزانی که در پیشبرد هرچه بهتر اهداف آستان تلاش کردند، تقدیر و تشکر نمود.

در پایان،  مدیرعامل بنیاد آلاء و مدیر اجرایی آستان با تقدیم یک شاخه گل و هدیه نفیس میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (صلی الله و علیه و آله) حضرت زهرا (علیها السلام) را به کارکنان این آستان تبریک و تهنیت گفتندو از زحمات عزیزان قدردانی نمودند.

برای دیدن تصاویر این نشست بر روی عکس کلیک کنید

neshast94-00

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 2