1 نشست صمیمی دکتر محمدصالح طیب نیا مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء با کارکنان آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) ساعت 3 بعدازظهر روز یک شنبه 15 فروردین ماه 1395 در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس برگزار شد.

در این نشست، مهندس جوادی قائم مقام مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء، مهندس صبری مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام )، دکتر همایون ناجی مدیر مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت انتخاب، آقای عظیمی نژاد مدیر مرکز مددکاری کوثر و کارکنان بنیاد خیریه راهبری آلاء و حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) حضور داشتند.

2

در این نشست، دکتر طیب نیا مدیر عامل بنیاد خیریه راهبری آلاء در سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا ( علیها السلام ) و آغاز سال نو، گفت: در سال نو ما هم یک بازنگری در روحیه و رفتار خود چه در حوزه فردی و چه در حوزه اجتماعی و سازمانی انجام دهیم و همانطور که لباس های خود را عوض می کنیم رفتارهای خود را نیز تغییر دهیم.

دکتر طیب نیا با اشاره به فراز و نشیب‌های بنیاد آلاء در سالی که گذشت، گفت: سال ۹۴ سال سختی برای برای بنیاد آلاء بود ولی به لطف الهی و تلاش تمام افراد، از اتفاقاتی که در بقیه ادارات افتاد جلوگیری شد و معضلات مالی ما را به نقاط قوت درونی بنیاد رهنمون کرد و یاد گرفتیم با افزایش بهره وری و ایجاد روش های جدید تأمین منابع، مشکلات را پشت سر گذاریم.

مدیرعامل بنیاد آلاء با تاکید بر حدیث امیرالمومنین ( علیه السلام )، افزود: انسان ها با مشکلات و سختی ها به دو روش برخورد می کنند، عده ای از مشکلات سود می برند و عده ای هم همیشه از مشکلات و سختی ها شکایت می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: ما همیشه بیش از اینکه عمل کنیم، حرف می زنیم. ما در بنیاد خیریه الاء نیازمند عمل هستیم و ان شاءالله در سال 95، مسائل و مشکلاتی که متوجه بنیاد است، برطرف شود.

طیب نیا در پایان با اشاره به بخشی از خطبه 176 نهج البلاغه، خاطرنشان کرد: كار كنید و آن را به پایانش رسانید و در آن پایداری كنید؛‌ آن گاه شكیبایی ورزید و پارسا باشید. همانا شما را پایانی است؛ پس، خود را به آن پایان رسانید.

در پایان این نشست دکتر محمدصالح طیب نیا مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء از زحمات تمام عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

3 4 5 67

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 89 = 96