جشن ویژه ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به همراه گلباران ضریح مطهر حضرت زینب سلام الله علیها با حضور ۲۵۰ نفر از خادمین خواهر این آستان مقدس، سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین مٌشکدار در گردهمایی با شکوه خادمین خواهر آستان مقدس خواهر امام رضا علیهما السلام خاطرنشان کرد: در خانه ی اهل بیت علیهم السلام کم طلب نکنید و از چیزی که دوست دارید انفاق کنید، مانند حضرت زهرا سلام الله علیها که گردنبند با ارزش خود را که هدیه مادرشان بود به پیرمرد نیازمندی انفاق کردند.

سخنران این مراسم شرط ذوب شدن در محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام را اطاعت پیش از فرمان امام زمان علیه السلام دانست و متذکر شد: از خادمین اهل بیت علیهم السلام همچون جناب فضه خادمه (خادم حضرت زهرا سلام الله علیها) الگوبرداری کنید، ایشان در مکتب حضرت فاطمه سلام الله علیها نورانیت پیدا کرده بودند، خادمین این آستان مقدس در محضر خادمی حضرت زینب سلام الله علیها خود را شبیه ایشان کنند و مکتب ایشان در اخلاق و منش و تمام ابعاد زندگیشان جاری باشد.

او با اشاره به شفاعت امت پیامبر توسط حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: به محض ورود ام ابیها به صحرای محشر ندا می آید: غضوا ابصارکم ( چشمانتان را فرو ببندید) ایشان در بدو ورود از پل صراط وارد جنت می‌شوند، یک سر چادر فاطمه زهرا سلام الله علیها در دستشان و سر دیگر آن روی پل صراط است که ندا می‌رسد به اهل محشر؛ به چادر فاطمه چنگ بزنید که نجات خیل عظیم اهل محشر از آتش، چادر حضرت فاطمه زهرا و شفاعت اوست.

گفتنی است مداحی حاج حیدر آقایی و گلباران مضجع شریف حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام توسط بانوان خادم از دیگر آیتم های ویژه این مراسم بود.