به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه این گردهمایی در روز چهارشنبه 3 اردیبهشت و هم زمان با هفته گرامیداشت مقام مادر در سالن کوثر آستانه مقدسه حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد.در این جلسه حجة الاسلام هاشمی و آقای جعفرزاده سخنرانی نمودند.

در ادامه این گردهمایی حجة الاسلام و المسلمین هاشمی معاونت فرهنگی آستانه مقدسه در سخنانی فرمود: زیباترین نام بعد از نام خداوند و چهارده معصوم علیهم السلام نام مادر است. مادر به عنوان پیام آور محبت الهی در خانواده است در زمان جاهلیت قدیم شخص زن را دفن می کردند اما در جاهلیت نوین شخصیت زن را دفن می کنند.

حجة السلام و المسلمین هاشمی اضافه کرد: کانون مادران مکانی است که زن به مادر بودن خود افتخار کند و مسیر تربیت و هدایت خانواده را به درستی طی نماید. حرم حضرت زینب سلام الله علیها با افق جهانی به این کانون پر برکت نگاه می کند.

پس از سخنان حجه السلام و المسلمین هاشمی جناب آقای جعفر زاده مسئول مرکز آموزش آستانه مقدسه و مسئول کانون مادران به بررسی اهداف و ساختار تشکیلاتی کانون مادران پرداخت.

جعفر زاده در ادامه گفت: ما با بررسی مشکلات و دغدغه های مادران منطقه به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی و مشاوره های فردی و فعالیت های فوق برنامه در این کانون پرداخته ایم.

در پایان از مادرانی که در این مراسم شرکت کرده بودند پذیرایی شد.

برای دیدن تصاویر گردهمایی بر روی عکس کلیک کنید

123456

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 − = 29