todiedalat به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، روز پنجشنبه مورخ ۱۹تیرماه آئین تودیع و معارفه مدیریت اجرایی آستان مقدسه حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور محمد رضا دیانی رئیس هیئت مدیره، حجت الاسلام علی دیانی عضو هیئت مدیره، دکتر طیب نیا مدیرعامل مؤسسه و جمعی از مدیران ارشد مؤسسه در سالن اجتماعات این آستانه مقدسه برگزار شد.

عدالت نژاد مدیر سابق اجرائی این آستانه مقدسه اظهار داشت: برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی داشتن انگیزه به عنوان یک اصل باید مد نظر باشد و ما نیز بر اساس همین انگیزه تلاش کردیم عملکردی جهادی در این آستان مقدسه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف متعالی مؤسسه در این آستانه بیان داشت: باید همگی تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این هدف متعالی مؤسسه یعنی تبدیل این مکان مقدس به یکی از قطب‌های فرهنگی مذهبی کشور برسیم و امید است این مهم با حضور مدیریت جدید تسریع شود.

عدالت نژاد ضمن اعلام آمادگی خود برای همکاری و تعامل با مدیریت جدید تصریح کرد: ما همچنان تلاش می کنیم خادم اهل بیت (علیهم السلام) باشیم و هر جا که لازم باشد آمادگی هر گونه تعامل و همکاری را داریم.

همچنین محمد بیک مدیر آستانه حضرت زینب (سلام الله علیها) ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت قبلی این آستان بیان داشت: امیدوارم با کمک اهل بیت (علیهم السلام) و همدلی و مشارکت تمامی پرسنل مجموعه بتوانم در راه تعالی و محقق شدن اهداف مؤسسه در این آستانه مقدسه نقش کوچکی داشته باشم.

در ادامه این آئین، نظام زاده معاون طرح و برنامه آستانه و کیهانفر مدیر طرح توسعه حرم به نمایندگی از پرسنل حرم در سخنانی کوتاه از زحمات عدالت نژاد تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این نشست محمد رضا دیانی ریئس هیئت مدیره مؤسسه آلاء با اهداء هدیه‌ای نفیس از زحمات آقای محمد عدالت نژاد به عنوان مدیر اجرائی سابق آستانه مقدسه حضرت زینب (سلام الله علیها) تقدیر و حکم انتصاب محمد بیک را به عنوان مدیر اجرائی آستانه مقدسه حضرت زینب (سلام الله علیها) به ایشان تقدیم کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 + = 68