تجلیل از پیرغلامان و مسئولین هیئات مذهبی در حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد

جلسه همدلی و تجلیل از مسئولین هیئات مذهبی که در محرم 1402 در حرم حضرت زینب سلام الله علیها حضور پیدا کردند، با حضور حجت الاسلام صادق زاده مدیریت محترم آستان در حرم مطهر برگزار و از زحمات و تلاش های هیئت داران سنتی و مذهبی با اهدای پرچم متبرک آستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آستان حضرت زینب سلام الله علیها جلسه همدلی و تکریم از مسئولین و پیرغلامان هیئاتی که در محرم 1402 در حرم حضور پیدا کردند با حضور حجت الاسلام صادق زاده مدیریت محترم آستان و جناب آقای دودانگه مسئول هیئات مذهبی منطقه 14 برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ صادق زاده، در این جلسه مسئولین و خادمان هئیات مذهبی را جزو خواص جامعه در عصر حاضر خواند و گفت: پیرغلامان و مسئولین هیئات در این عصر عهده داره انتقال شعائر و احیا کننده امر اهل بیت سلام الله علیها هستند. در روایات داریم که امام صادق(علیه السلام) مى فرمایند: ((رحم الله امرءا إحیا إمرنا)) خدا رحمت کند کسى که امر ما را زنده نگه دارد و در اینجا منظور از احیای امر اهل بیت همان انتقال معارف به نسل جدید است.

در ادامه با درخواست مسئولین هیئات مذهبی حاضر در جلسه، مقرر شد در هر فصل از سال جلسات مستمر هم اندیشی و هم افزایی با پیرغلامان و مسئولان هیئات در حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شده و برنامه هایی مشارکتی با این هیئات در حرم مطهر برنامه ریزی شود.

در پایان این جلسه به همه ی مسئولین هیئات، پرچم متبرک آستان حضرت زینب سلام الله علیها اهدا شد.