همزمان با دهه امامت و ولایت، جشن بزرگ علوی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم سراسر شور و معنویت که جمع کثیری از زائران و مجاوران حرم مطهر حضور داشتند، حضرت آیت الله سعید شاه آبادی؛ رئیس موسسه غدیر شناسی کشور به ایراد سخن پرداخت.

حضرت آیت الله سعید شاه آبادی با تأکید به اینکه حدود 10 هزار امامزاده در کشور وجود دارد، گفت: درست است که امام رضا ( علیه السلام ) به صورت اجبار به ایران آمدند ولی اهل بیت ( علیهم السلام ) فرزندان خود را در جهت معرفی اسلام ناب محمدی و غدیری به ایران فرستادند.

وی ادامه داد: امامزادگان در مقابل بنی امیه و بنی عباس مبارزه کردند. امامزادگان ما الان دارای بارگاه و جبروت هستند ولی در گذشته بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند تا اسلام ناب غدیری و علوی به دست ما برسد.

رئیس موسسه غدیر شناسی کشور خاطرنشان کرد: این عشق به اهل بیت ( علیهم السلام ) مجانی به دست ما نرسیده است، این دُرّ به بهای خون امامزادگان و اهل بیت ( علیهم السلام ) به ما رسیده است. ما باید شکرگزار این جایگاه باشیم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه می خواهند این ولایت را از ما بگیرند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام کشورهای جهان بر علیه ایران اقدامات جنگی کردند و هرگونه ظلم و جوری بر این کشور انجام دادند ولی ایرانیان با شعاری از تمام وجود می گفتند  «تا کربلا راهی نمانده » و این اعتقاد قلبی عامل پیروزی کشور ما شد و آنها فهمیدند که وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند تا 25 سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت، مطمئن هستند که این اتفاق خواهد افتاد.

آیت الله شاه آبادی با اشاره به شهادت پاسدار شهید محسن حججی، عنوان کرد: روش مبارزه غرب و اسلام ستیزان عوض شده است و آنها با ایجاد شبهات اعتقادی می خواهند اصل ولایت را از ما بگیرند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه پیروی از ولایت فقیه انسان را از گمراهی و ضلالت نجات می‌دهد، تصریح کرد: اگر در جایی ضعیف عمل کردیم بخاطر فاصله گرفتن از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب است.

همچنین در این مراسم کربلایی احسان سلیمانی به مدیحه سرایی و قرائت دعای پرفیض کمیل پرداخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 + = 60