جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی شب شعر گوهری از مخزن سر الهی با هدف معرفی بیشتر شخصیت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در قالب شعر برای خواص و عوام علاقه مند در آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این جلسه که عصر پنج شنبه 11 خرداد ماه با حضور جمعی از شعرای آئینی و سئولین آستان مقدس در سالن اجتماعات کوثر حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام سجادی، رئیس هیئت امنای آستان مقدس سخنانی پیرامون زندگینامه و شخصیت حضرت زینب ( علیها السلام ) بیان نمود.

در ادامه این جلسه علیرضا جوادی؛ عضو هیئت امنای آستان مقدس و قائم مقام بنیاد خیریه راهبری آلاء با بیان اینکه هدف از برگزاری این شب شعر تهیه و انتخاب اشعار نغز و زیبا و مناسب از بین سروده ها جهت درج در کتیبه های ضریح مطهر و بقعه مبارک حضرت زینب (علیها اسلام) است، عنوان کرد: این شب شعر با همکاری حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام)، حوزه هنری (خانه هنرمندان) اصفهان، اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، شهرداری منطقه 14 اصفهان و بنیاد خیریه راهبری آلاء انجام خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه شعرای آئینی پیشنهادات و نظرات خود را پیرامون شب شعر گوهری از مخزن سر الهی ارائه نمودند و سپس در مورد آن ها بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، در راستای اقدامات فرهنگی و معنوی و به منظور نیل به جایگاه پنجمین قطب زیارتی کشور و اولین قطب زیارتی استان اصفهان، مراسم شب شعری جهت سرودن اشعاری در خصوص حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) توسط شعرای برجسته اصفهان و کشور برگزار می شود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + = 23