خدمت رسانی مواکب آستان مقدس حرم حضرت زینب علیهماالسلام به زائران اربعین حسینی

امسال نیر همچون سال های گذشته، آستان مقدس حرم حضرت زینب(س) با برپایی 2 موکب و 17 کانکس لباسشویی میزبان زائرین اربعین حسینی خواهد بود

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام میزبان زائران اربعین حسینی است و عزم خود را برای ارائه ی هرچه بهتر این خدمات جزم کرده است تا با تلاش خادمان و خادمیاران و مشارکت خیران و واقفان و مدد آن حضرت، بر شکوه اجتماع میلیونی زائران اربعین بیافزاید.

 

طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد اربعین حرم حضرت زینب(س)، خدمات پیش‌بینی شده ویژه این ایام در شهرهای محل عبور زائران به سمت کربلا برپا خواهد شد که در مجموع شامل 2 موکب خدماتی و فرهنگی، 15 کانکس لباسشویی و 3 کارخانه تولید یخ در کشورعراق خواهد بود.

 

در ایام اربعین حسینی 2 موکب در عمود 809 و شارع الروضتین در کربلا برپا می‌شود که خدماتی شامل اسکان، تعمیر ویلچر، غرفه های فرهنگی و تربیتی شامل غرفه کودک و نوجوان، اندیشه ورز فاطمی و… و برنامه های متنوع شامل چهارپایه خوانی، محفل قرآنی، پرده خوانی، گروه سرود و صفه خوانی خواهد بود.

میزبانی در سه وعده غذایی و یک میان وعده با برپایی آشپزخانه‌های سیار، تامین لوازم سرمایشی، فراهم کردن تجهیزات خواب وتامین نیازهای درمانی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط آستان مقدس حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در این موکب‌ها خواهد بود.