به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، به مناسبت دهه مهدویت و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی علیه السلام غرفه های گفتمان نوین مهدویت ویژه برادران و خواهران و همچنین غرفه پدر مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان در صحن حرم مطهر برپا گردید.به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، به مناسبت دهه مهدویت و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (علیه السلام) غرفه های با موضوع گفتمان نوین مهدویت در صحن حرم مطهر برپا گردید.

غرفه های گفتمان نوین مهدویت ( ویژه برادران و خواهران )

این غرفه ها که در صحن حرم مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) دایر گردید و متخصصان دوره های مهدویت به عنوان اساتید این گفتمان در حرم مطهر حضور پیدا کردند و با استقبال گسترده زائرین و مجاورین محترم قرار گرفت.

لازم به ذکر است این گفتمان به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ برگزار گردید.

غرفه پدر مهربانی ( ویژه کودکان )

غرفه پدر مهربانی در دهه مهدویت شروع به کار کرد. محتوای این غرفه ها شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (علیه السلام) بود و احادیثی چون ( چگونگى بهره ‏مند شدن از من در روزگار غيبتم همچون بهره‏ مند شدن از خورشيد است، آنگاه كه در پس ابر از ديدگان پنهان مى‏ شود. من مايه امان زمينيانم همچنان كه ستارگانْ مايه امان آسمانيان هستند ) به زبان کودکانه به نونهالان آموزش داده می شد.

در این غرفه ها کودکان در آخر برنامه برگه های ولادت امام زمان (علیه السلام) را رنگ آمیزی و به عنوان یادبود همراه خود می بردند.

برای دیدن تصاویر گفتمان مهدویت بر روی عکس کلیک کنید

goftemanmahdviat93-baner

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =