مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مفلحون به همت دفتر امور روستایی استانداری اصفهان صبح پنج شنبه 14 بهمن ماه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این دوره از مسابقات قرآنی مفلحون که با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توسعه فعالیت‌های قرآنی و همچنین شناسایی و تشویق فعالان قرآنی مناطق محروم و روستائیان، توسط دفتر امور روستایی استانداری اصفهان برگزار شد، خواهران و برادران رده‌ی سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در دررشته های تجوید و حفظ ویژه خواهران و قرائت و حفظ ویژه برادران به رقابت پرداختند.

درمسابقات قرآنی مفلحون که با حضور 2هزارو 400 نفر از 807 روستای استان اصفهان برگزارشد، 80 نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند و در پایان مرحله استانی این مسابقات 17 نفر از روستاهای استان اصفهان برگزیده شدند و در این مراسم جوائز نفیسی به آنها اهدا شد.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام رضا صادقی؛ مدیرکل اداره اوقاف استان اصفهان، حجت الاسلام محمدهادی روح‌الامینی؛ رئیس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان اصفهان، عیسی بهمنی؛ مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان حضور داشتند.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان مهمان سفره بابرکت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) بودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − = 12