نشست صمیمی پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با محمدصالح طیب نیا؛ مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء عصر دوشنبه 14 فروردین ماه در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این نشست که معاونین بنیاد خیریه راهبری آلاء و جمعی از پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) و مرکز کنترل سرطان آلاء ( مکسا ) حضور داشتند، محمدصالح طیب نیا در سخنانی با تأکید بر اینکه ان شاءالله سال 96 سال پرباری برای بنیاد آلاء باشد، گفت: عید نوروز و نو شدن سال یک بهانه ای برای نو شدن دل ها است. آدم های عاقل از این فرصت برای خانه تکانی دل استفاده می نمایند و اگر از کسی کینه ای دارند و یا اهل رذیله های اخلاقی هستند، آن ها را از خود دور می کنند و اسباب و وسایل نو جایگزین این عیب ها می کنند که این از ویژگی های ماه رجب نیز هست.

مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء با اشاره به اینکه نامه 45 نهج البلاغه هم دردهای فردی و هم اجتماعی را درمان می کند، افزود: امیرالمومنین ( علیه السلام ) در این نامه به عثمان بن حنیف می فرماید: شما نمی‌توانید مثل من زندگی کنید ولی می توانید با ورع و تقوای خود و اجتهاد و سعی و تلاشی که می‌کنید و سداد به من کمک کنید.

وی با اشاره به اینکه ان شاء الله در سال 96 به یک ثبات نسبی در مراکز بنیاد آلاء برسیم، خاطرنشان کرد: در سال 95 در حوزه حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) طرح بقعه جدید عملیاتی شد و این یک نقطه عطف در تاریخ این حرم است، در حوزه خیر ماندگار یک همایش ملی برگزار شد، در حوزه مرکز سلاله و کنترل سرطان ( مکسا ) به آن جایگاه علمی و سیاست گذاری که می خواستیم، رسیدیم و در حوزه مدرسه عالی خاتم الاوصیاء و جامعه المرتضی نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

محمدصالح طیب نیا در پایان تصریح کرد: از همه عزیزانی که در مجموعه بنیاد آلاء در خدمتشان بودیم تشکر می کنیم و امیدواریم که هر چه خیر و مصلحت بنیاد است در سال 96 اتفاق بیفتد.

برای دیدن تصاویر این نشست بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61 + = 65