پویش خشت بهشتی به مرحله ی دوم خود رسید

مرحله ی اول پویش هر زائر یک واقف خشت های بهشتی با مشارکت و استقبال پرشور مجاورین و زائرین داخلی و خارجی حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام به پایان رسید. در این پویش که با هدف کتابت سوره انعام در رواق بقعه حرم مطهر در قالب گچ بری اجرا شد ناذرینی از شهرها و کشور های مختلف شرکت کردند. در مرحله ی دوم این پویش کتابت سوره ی الرحمن در کتیبه های صحن حضرت زهرا سلام الله علیها اجرایی خواهد شد.

پویش خشت بهشتی

پویش خشت بهشتی

به گزارش روابط عمومی حرم حضرت زینب سلام الله علیها مرحله ی اول پویش «خشت بهشتی» به منظور مشارکت عموم مردم و خیرین که با هدف کتابت سوره انعام در رواق بقعه حرم مطهر در قالب گچ بری اجرا شد، با تکمیل کتیبه های این رواق به پایان رسید.

در این پویش که با حضور پرشور مردمی از شهرها و کشور های مختلف انجام شد، زائرین با پرداخت حداقل مبلغ 50 هزارتومان در وقف یک خشت 10 در 10 سانتی متری از کتیبه های رواق بقعه حرم مطهر که با سوره ی انعام مزین شده اند، مشارکت کردند.

حجت الاسلام صادق زاده مدیر اجرایی حرم حضرت زینب سلام الله علیها از آغاز مرحله ی دوم پویش خشت بهشتی به منظور کتابت سوره ی الرحمن و یاسین در کتیبه های صحن حضرت زهرا سللام الله علیها خبر داد. در این پویش علاقه مندان می توانند به منظور وقف هر خشت 7 در 7 سانتی متری، مبلغ 140 هزار تومان به شماره حساب 5041727010331401 واریز کنند.

 

عکس حرم خشت بهشتی خشت بهشت پویش وقف کتیبه