اجرای برنامه فرهنگی مهدبهشت توسط خادمین نوجوان حرم حضرت زینب(س)

همزمان با برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهادت امام رضا (ع) در حرم حضرت زینب (س)، با همت خادمین نوجوان آستان مهدکودکی با عنوان مهدبهشت در دو گروه سنی ویژه ۴تا۶ سال و ۷ تا ۹ سال برپا شد که با استقبال 60 نفر از کودکان زائر همراه بود.

 

به گزارش روابط عمومی آستان، خادمین نوجوان حرم حضرت زینب(س) در روز شهادت امام رضا(ع) مهدکودکی با عنوان مهدبهشت ویژه دو گروه سنی ۴تا۶ سال و ۷ تا ۹ برپا کردند که با استقبال 60 نفر از کودکان زائر در این روز همراه شد.

در این مهدکودک برنامه هایی از قبیل: آموزش نقاشی حرم امام رضا(ع)، شعر خوانی با موضوع شهادت امام رضا(ع) ، بیان داستان ضامن آهو به صورت کودکانه، آشنا کردن بچه ها با مشخصات و ویژگی های امام رضا(ع) و انجام بازی های حرکتی اجرا شد.

همچنین در گوشه ای دیگر از صحن مقدس حضرت زینب(س) گروهی دیگر از خادمین نوجوان اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب، لوازم التحریر و بازی های فکر ایرانی و اسلامی نمودند که با استقبال زائرین حرم حضرت زینب(س) مواجه شد.

خادمین نوجوان علاوه بر فروش محصولات فرهنگی، به منظور ترغیب مراجعین به مطالعه کتاب، با توجه به مطالعه قبلی خودشان، اقدام به معرفی کتابهای برگزیده و برتر به صورت شفاهی نمودند.

 

انتهای پیام/