همایش تجلیل از خادمین مواکب اربعین حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد

همایش تجلیل از 250 خادم خواهر و برادر فعال در مواکب حرم حضرت زینب در اربعین 1402 با حضور اعضای هیئت امنای حرم مطهر برگزار شد. در این همایش حجت الاسلام دیانی، عضو هیئت امنا حرم حضرت زینب سلام الله علیها از تلاش های خالصانه خادمین زائران اربعین تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی حرم حضرت زینب سلام الله علیها همایش تجلیل از خادمین مواکب حرم مطهر اربعین 1402 در سالن همایش کوثر با حضور هیئت امنای حرم مطهر برگزار شد. در ابتدای این مراسم که با حضور 250 نفر از خادمین فعال در مواکب حرم مطهر برگزار شد حجت الاسلام دیانی عضو هیئت امنای حرم مطهر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خالصانه خادمین خواهر و برادر حرم مطهر گفت: خوشحالیم که توانستیم به اسم خدام حضرت زینبی که دختر بلافصل حضرت موسی بن جعفر و خواهر بزرگتر امام رضا علیهماالسلام هستند در اربعین حسینی حاضر شویم. ان شاءالله که ما همیشه بتوانیم زینت و مروج حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مورد عنایت برادرشان امام رضا علیه السلام باشیم.

در ادامه این همایش بعد از اجرای گروه سرود طاها حجت الاسلام صادق زاده مدیریت اجرایی حرم مطهر گفت: من واقعا خوشحالم که در جمعی حاضر هستم که همگی مصداق کامل کار جهادی و خالصانه هستند. کسی که به زائر امام حسین علیه السلام خدمت می کند در لشگر امام زمان خدمت می کند. من دعوت می کنم از خادمین مواکب اربعین 1402 که توفیق خادمی در حرم حضرت زینب سلام الله علیها را هم از دست ندهند.